Veelgestelde vragen
Meest gestelde vragen
- Hoe maak ik een afspraak in een showroom?
- Zijn de showrooms open?
- Hoe kan ik de tuinmeubeladviseurs bereiken?
- Worden mijn online aankopen op overstockgarden.be nog steeds bij mij thuis geleverd?
- Zijn de op de website aangekondigde levertijden nog steeds van toepassing of worden deze aangepast?
- Welke veiligheidsmaatregelen worden getroffen met betrekking tot mijn aanhuislevering?
Hulp bij jouw bestelling
Pakketdienst
Naverkoop
Materialen
Levering
- Leveren jullie aan huis?
- Wat is het verschil tussen de leveringsdiensten?
- Ik heb een bestelling geplaatst en binnenkort krijg ik mijn tuinmeubelen thuis geleverd. Waar moet ik op letten bij een aanhuislevering?
- Ik wil mijn leveringsdatum aanpassen
- Ik heb een probleem met de levering van mijn bestelling
- Ik heb een vraag over de levering van mijn bestelling
Betaling
Cadeau-en waardebonnen
- Waar kan ik mijn cadeau-of waardebon inwisselen?
- Staat mijn cadeau-of waardebon op naam?
- Heb ik een account nodig om mijn cadeau-of waardebon in te wisselen op de webshop?
- Kan ik verschillende cadeaubonnen samen gebruiken?
- Nadat ik de codes van mijn cadeau- of waardebon heb ingewisseld krijg ik een foutmelding, wat nu?
- Wat als het saldo van mijn cadeau-of waardebon niet overeenkomt met mijn aankoopbedrag?
- Hoe lang is mijn cadeau-of waardebon geldig?
- Waar kan ik een Overstock Garden cadeaubon kopen?