Veelgestelde vragen
Meest gestelde vragen
- Hoe kan ik de tuinmeubelspecialisten bereiken?
- Hoe maak ik een afspraak voor een live video-gesprek?
- Zijn de showrooms open?
- Worden mijn online aankopen op overstockgarden.be nog steeds bij mij thuis geleverd?
- Zijn de op de website aangekondigde levertijden nog steeds van toepassing of worden deze aangepast?
- Welke veiligheidsmaatregelen worden getroffen met betrekking tot mijn aanhuislevering?
Materialen
Levering
Pakketdienst
Betaling
Tips
Montage
Cadeau-en waardebonnen
- Waar kan ik mijn cadeau-of waardebon inwisselen?
- Staat mijn cadeau-of waardebon op naam?
- Heb ik een account nodig om mijn cadeau-of waardebon in te wisselen op de webshop?
- Kan ik verschillende cadeaubonnen samen gebruiken?
- Nadat ik de codes van mijn cadeau- of waardebon heb ingewisseld krijg ik een foutmelding, wat nu?
- Wat als het saldo van mijn cadeau-of waardebon niet overeenkomt met mijn aankoopbedrag?
- Hoe lang is mijn cadeau-of waardebon geldig?
- Waar kan ik een Overstock Garden cadeaubon kopen?